tiistaina, tammikuuta 09, 2007

Thanks for so nothing

9.1.2007 000062509A
Knorr Soupe Naturelle Kaali-kasviskeitto
Kiitämme yhteydenotostanne, jonka olemme saaneet sähköpostilla. Pahoittelemme, että vastauksemme on viivästynyt. Saimme viestinne tietoteknisistä ongelmista johtuen kuluttajapalveluumme vasta nyt.
Olen informoinut palautteenne tuotteen ainesosista sekä pakkausmerkinnöistä tuotekehitykseen ja markkinointiin. Kuluttajien toiveet ovat meille tärkeitä ja pyrimme ottamaan ne huomioon aina kun se on mahdollista.
Ystävällisin terveisin
Unilever Finland Oy
Meri Kantoniemi kuluttajaneuvoja
*************************************************************
Knorr pahoittlee sitä että vastaus viivästyi.. "tietoteknisistä ongelmista johtuen" ei siis siitä johtuen että kukaan ei vaan vastannut palautteeseen.
Savukinkku on siis edelleen mauste.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jos niistä kukaan ei ole kasvissyöjä ja niille kukaan "kani" ei ole kertonut, ettei se savukinkku ole edes hyvää...

Anonyymi kirjoitti...

Noi ylikansalliset Unileverit on just tollasia. Ollaan olevinaan kuluttajien asialla, mutta oikeesti ne tuppaa osittain kovetettuja kasvirasvoja ja muunneltua tärkkelystä kaikille ja floridalaiset eläkeläiset käärii hillot. Vähintä mitä ne olis voinu tässä tilanteessa tehdä, on tarjota Norpalle reilu hyvitys kärsimyksestä, mutta ei. Vääryys on tapahtunut! Ja se on totuus!

-pienten puolesta maikki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...