tiistaina, heinäkuuta 08, 2008

Ryhtiä ilmeeseen - oli jo aikakin

Tänään oli se päivä/ilta, kun vihdoin sain aikaiseksi kokeilla toista blogipohjaa. Ajatus häivähti mielessä jo vuoden vaihteessa, ja joskus aiemminkin mutta koska vaihtamisen yhteydessä käy aina niin että "jotain säästyy ja jotain katoaa", en ole vain saanut aikaiseksi. Nytkin suurin osa linkeistä nähtävästi hävisi mutta niitähän voi ajan mittaan aina kehitellä uusia.
Kiitos kaikille jotka käytte täällä. Se on edelleen hämmästyttävää ja hauskaa. Toivottavasti joinakin päivinä saan hymyn huulillenne.

7 kommenttia:

Hanna Kopra kirjoitti...

Mä jo katoin, että MIHIN MUN LINKIT VIE?!! Tosi ab fab tää uusi pohja. Ihan kuin sun blogi olisi käynyt kampaajalla!

Anonyymi kirjoitti...

Jouduin soittamaan jo hätäpuhelun asian tiimoilta. Vastaisuudessa pyydän mitä nöyrimmin bloginpitäjää informoimaan etukäteen mahdollisista ulkoasumuutoksista. Rock on!

Norppa kirjoitti...

On kyllä aiheellista esittää pahoitteluni, ei näitä muutoksia kyllä ihan tällä tavalla pitäisi läväyttää ihmisten ruuduille.
Ensi kerralla mä laitan tekstarit vaikka illalla, niin tietää avata sivuja vähän varovaisemmin. En mä itsekään pidä, että tullaan ihan tosta vaan sotkemaan selkeät kuviot! :) Mutta puolustuksekseni pitää kertoa, että "tää nyt vaan tapahtui niin äkkiä".

ps. minkki p - onneks soitit - mä heräsin siihen kauheesta painajaisesta, ja piti vetää happea vähän aikaa. sitten katsoin kelloa ja arvasin aivan oikein, mitä puhelu olisi saattanut koskea! :) :)

Anonyymi kirjoitti...

Mä aion NIIN matkia sua! Ootko muuten ens viikolla kaupungissa? Miten ois sushilounasta alkuviikosta?

Anonyymi kirjoitti...

Tää on jotenkin sellainen "puunhalaajan vihreä" tämä tausta. Oliko muita värejä mietinnässä?

- Fogues

Norppa kirjoitti...

hna: ja kampaajalla, joka leikatessaan ei katso ikkunasta ulos? koska niilläkin on tullut oltua

minkki p: ensi kerralla varmasti parempi infous, ja totta kai matkit! mahtavia uusia ominaisuuksia reservissä!
ensi viikon osalta on kaikki auki mutta jos tulen takaisin kaupunkiin niin i let u know!

fogues: ne jotka poistaa numeron puhelimestaan, niillä ei oo valivali -oikeutta väriasioissa

Hanna Kopra kirjoitti...

Mun piti ihan katsoa Silläsilmällä, että mikä on puunhalaajanvihreä. Mutta eihän tosta tule mieleen edes muu, vaan paremminkin sammal.

Sitten mä mietin, että mikä väri olis sitten vaikka niiden, jotka käy kuvaamassa auransa?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...